You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow


EntriesAboutDarlinksCredits


Did you come in peace ?


Hello, I'm not a human :)
TUMBLR | FACEBOOK | TWITTER |

Shout out!


Hidupku sebagai Segi-an :')
Thursday, November 29, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum kamu semua !

Ya Allah, memang lama saya tak update blog saya yg berhabuk berabuk ini. Macam macam telah saya lalui selama saya mendiam kan diri. Salah satu ACHIEVEMENT nya adalah, dapat masuk UNIVERSITY!

Iaitu :
Yay! Memang bahagia. Amek course Hospitality Management.
NO : Bukan kerja di Hospital. Orang asyik salah anggap yg Hospitality ni kerja dalam Hospital. Actually, ia berkerjaya di dalam sebuah hotel macam Hotel Manager.

Umm, now dah habis Sem 1 and dah start practical. Apa kata, I cerita tentang kawan kawan I di Segi ini. Nak tak ? Nak tak ? 

Di dalam kelas DHM ni, kami bagaikan satu family. Kalau boleh, nak aja aku bagi detail satu satu buah hati aku dalam blog post ini. Taaaaapi, takut korang bosan laa pulak kan?

Nak start dengan siapa ehh?
Start dengan kawan rumah, practical and kelas ku :



Aina Sofya


She is the one with the green and black baju kurung <3

Okay, awek cun itu, dia sangat baik. Walaupun temper dia agak 'fantastic baby' but dia ni mmg seorang yg memahami. Tell her everything and she will give you everything. Awesome kawan :') Mmg tak rugi aku kenal dengan dia

 Sharminne Zulkiflee 

 Gojes kan dia ni? :') Saya sayang dia sebab dia jaga saya macam menatang minyak yang penuh. Hati dia teramat lembut so sesiapa dapat dia, kau kira untung. Jaga dia elok elok and if anything happen to her, I BREAK YOUR FACE! Sebab kami nak berkahwin pada tarikh yg sama. Swimming pool Segi pulak tuu!

Adib Abdul Malik

Okay, this dude here, dia bestfriend aku yg teramat amat ku sayang. Auwww! Why? Caring berhabisan terhadap saya. Mana nak cari? Dia jaga elok elok... Risau kalau mana mana aku pergi. Tapi jangan laa buat dia sedih, AKU yang risau. Peminat setia Bruce Lee here <3 Adib Lee? ahaha!


 Lisa 

 
 Yang pakai specs


This girl, is my baby! November baby that is... Tgk muka yang sangat sweet, mmg pun sweet. Tapi jangan bagi dia marah. Mulut berbisa jugak! Ouch! Pernah terkena ==' Siapa laa lelaki yg untung untuk memperisterikan dia ni. Ahaha! Sayang kau ketat ketat sangat... Okay??


Raihan Syazwanie

Oops ! Awek cun ni memang menggoda! Sangat laaa bahagia kalau bersama dengan dia sebab dia kalau bercerita, fuh! Memang syok dengar... Dia ni jenis no cover cover, thats why aku sayang sangat dengan dia. Cepat nak kawin laa minah! Aku nak jadi pengapit kau <3 Confirm comel aku kalau sebelah kau. Hihi! I love you kawan...

NorShahirah Termizi

Ini suami aku! Jangan sentuh... Walaupun aku dah kene talak tiga dengan dia, tapi aku tetap sayang dia. Ahaha! Dia sudah keluar dari Segi :'( Tapi aku peduli ape, dia tetap berada di hati ku walaupun dimana mana aje! Dia ni jenis yg sangat open and suka mencarut. Tapi itu yg membuatkan aku suka sangat sama dia ni. Where are you now gila?? I miss you okay!


Okay, forreal! Memang banyak kawan kawan aku di DHM ni. OOPS! Bukan kawan, but FAMILY. I love you guys!! Seriously <3




You are the humans that always made my day. Kept me going to class. Keep me energetic. Never fails to put big smiles on my face. And I hope we would never be seperated ever and EVER.


I love you people!

Oldies | Newer