You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow


EntriesAboutDarlinksCredits


Did you come in peace ?


Hello, I'm not a human :)
TUMBLR | FACEBOOK | TWITTER |

Shout out!


Goodbye...
Tuesday, December 4, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum...

Hye korang. Dalam post ini, didot nak say something yg buatkan didot sangat lemah. Iaitu, orang yang didot sayang akan tinggalkan didot. Bukan dalam segi break, tetapi dia pindah ke tempat lain. Macam tu la.

Macam biasa, didot takkan sebut nama sesiapa dalam post ini.

Mmg didot rasa macam nak jatuh rebah je bila dengar berita yang amat perit dari kawan didot. Dia cakap, someone nak keluar daripada course ini. What? Not another one?

Yang lagi buat didot macam nak terjun bangunan when dia cakap nama budak tu. Kalau korang baca post didot yg sebelum ini, korang akan tau siapakah.

Didot rasa macam dah tak tentu arah sebab dia nak pergi dari SEGi ni. Dia cakap dia sayang nak tinggalkan SEGi ni, tapi kenapa nak pindah jugak? :'( mungkin ini memang untuk kebaikan dia, tapi didot confirm akan rindu dekat dia yang teramat amat.

Baru didot pikir yang kita akan start rapat, last last, hmmph... Hancur harapan didot. Hati didot tak dapat nak terima hakikat yang dia tidak akan duduk satu kelas dengan didot lagi. Haish... Berxucuran air mata didot sekarang ni. Sorry kalau tulis merapu. Sebab otak tak dapat nak berfungsi and mata dah kabur dengan air mata.

Sehari ni, memang terus down je Didot. Cannot think properly... Didot datang la tempat kerja kawan didot, saja untuk surprise, sekali dengar berita tu, didot yang terkena surprise balik. Haha! Wow... Tapi didot tetap akan terus senyum walaupun dugaan tu dah ditimpa ke didot. Masa nak balik, didot tengah cakap dengan kawan didot pasal lelaki tu. Sekali, tgh bercerita cerita, dia ada pulaaak dekat belakang kami. YA ALLAH! Malu didot. Terus lari ke depan.

dalam fikiran didot, Ya Allah, kenapa dia dekat sini? Kenapa ada di tempat didot sekarang? Didot ada banyak persoalan dalam kepala otak didot ni, tapi one thing yang didot pikir adalah... Kenapa datang time didot tgh sedih sangat. Sangat takut kalau air mata didot tetiba mengalir je. JATUH MARUAH KU!

kita jalan jalan, tp didot senyap. sebab banyak sangat benda dalam fikiran didot ni. Tak boleh nak pandang muka dia sebab didot tau didot akan rindu yang teramat sampai nak terjun bangunan. haha!

Time balik je, didot balik sorang sorang ke rumah didot. Kawan didot ada teman hantar tapi tak masuk dalam. Masuk je rumah, bawak kerusi ke balcony, menangis and menangis and menangis. Sampai mata bengkak teramat. Lelama dah reda sikit pergi laa makan dengan kawan kawan. Thank you kepada diorang untuk menemani didot yang tak sebeberapa ini. memang susah nak cari kawan yang macam ni. Then, kita pergi balik rumah didot, didot tengah berjiwang dengan hamster. agak agak dalam pukul 11 lebih, si sia text didot.

Senyum lebar didot. Happy yang dia ingatkan didot. :') Didot ternangis lagi bila dapat mesej dia. ish, asyik nangis je didot ni. but nak buat macamana. haha!

Mesej untuk si dia : Jangan la pergi. Jangan tinggalkan segi ni. Doa saya untuk awak supaya awak lulus exam telah dimakbulkan. Sekarang saya harap doa saya supaya awak tak pergi juga dimakbulkan oleh Allah SWT. Awak, kita taknak awak tinggalkan segi ni dengan kawan kawan awak disini. semua sayangkan awak termasuklah saya. Tetapi kalau awak terpaksa pergi, saya tak boleh nak menghalang awak :') tetapi awak jangan la lupakan kami di sini. Kami mesti akan rindu dekat awak lagi lagi saya. Dan lagi satu, saya takkan berhenti sayang kat awak walaupun dah berjauhan. Setiap hari dan setiap malam saya akan rindu dan doakan untuk awak. Harap harap awak pun sama akan doakan untuk saya jugak :')


Oldies | Newer