You've stumbled in my blog,so what to do ? | Dashboard | +Follow


EntriesAboutDarlinksCredits


Did you come in peace ?


Hello, I'm not a human :)
TUMBLR | FACEBOOK | TWITTER |

Shout out!


Sedihnyaa!
Wednesday, December 5, 2012 | 0 comments
Assalammualaiku  semua. Ni hanya post yang pendek je untuk didot luahkan saja perasaan didot ni. Didot ada nmpak status dia post dekat FB. inilaa dia...


aq akn prgi ! pergi mngglkan org2 yg aq knal . org2 yg aq syg . aq hrp bla aq dh xde korg akn slalu dlm ceria . mgkin bla aq dh xde korg akn lbih gmbra kann :') aq akn sntiasa igt korg . trima ksih krna trima aq dlm hdup mu . esok ! brmulalah satu tapak utk mningglkan korg . TerIma KaSih KaWan dAn OrG Yg MnCintai aQ ~~ tEriMa KasIh :')
kenapa laa awak post macam tu? sedih dibuatnya :'( tetapi saya akan jadi tabah. insyaallah... Didot kalau boleh, taknak kehilangan dia. Baru ingat nak masuk sem 2 dengan dia. haish... dugaan :'( but its okay, insyaallah didot akan sentiasa senyum walaupun dia sudah tidak ada berdekatan dengan saya. aish!


hah! ini la gambar dia yang dia pi tangkap sendiri time kita pergi uptown. sangat lah comel dia ni. Didot takmau buang gambar dia tangkap ni. siap edit-2 lagi <3


Tak lama lagi, hanya gambar je yang paling dekat didot boleh tengok muka dia lagi. Dia soh Didot berjanji dengan dia yang didot akan menjadi seorang perempuan yang tabah. Baiklah awak... Saya janji untuk tabahkan diri untuk menghadapi kehilangan awak di sisi saya. Tapi awak takkan pernah sesekali hilang dalam hati, ingatan dan doa saya. :')

Oldies | Newer